پیام خود را بنویسید

اخبار : ارائه خدمات اسکان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان

 | تاریخ ارسال: 1401/1/20 | 

باتوجه به حضوری شدن کلاس های آموزشی تمهیدات لازم جهت امکان و بهره مندی دانشجویان از فضاهای دانشجویی و رفاهی فراهم شده است.

در همین راستا همزمان بابه پایان رسیدن ایام تعطیلات نوروزی و حضوری شدن کلاس های دانشجویان در دانشگاه،سومین روز از ثبت نام خوابگاه های دانشجویی جهت اسکان دانشجویان امروز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ درحال انجام است و تا به این لحظه حدود ۱۲۰۶ نفر از متقاضیان استفاده از خوابگاه اسکان داده شده است و ارائه خدمات صنفی و رفاهی همچنان ادامه دارد.

گفتنی است در طی دو سال اخیر شیوع بیماری کرونا یک بحران جدی را در راستای فعالیتهای آموزشی پدید آورده بود وهمین مسئله موجب گشت حضور دانشجویان در دانشگاهها به صورت مجازی باشد.دانشگاه علوم پزشکی نیز از این مقوله مستثنا نبود اما هم اکنون پس از کاهش چشمگیر بیماری کرونا بعد از ایام نوروز،کلاس ها به صورت حضوری برگزار خواهدشد.

شایان ذکر است ثبت نام سایر خدمات رفاهی نظیر استفاده از سلف سرویس دانشجویی نیز در حال حاضر در محل سلف سرویس مرکزی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در حال انجام است و تا کنون به ۱۲۰ نفر از دانشجویان جدیدالوروود جهت فعال سازی کارت تغذیه ارائه خدمات شده است.

لازم به ذکر است تمهیدات لازم جهت اجرای شیوه نامه های بهداشتی در سطح دانشگاه و خوابگاه های دانشجویی درنظر گرفته شد.




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 255 بار   |   دفعات چاپ: 56 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت فرهنگی و دانشجویی می باشد.