پیام خود را بنویسید

اخبار : نشست توجیهی انجمن علمی هوشبری ویژه دانشجویان جدیدالورود هوشبری ورودی مهر۱۴۰۰ برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1401/1/27 | 


 به همت انجمن علمی هوشبری جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود ۱۴۰۰ رشته هوشبری دانشگاه علوم پزشکی گلستان چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ با حضور دکتر کریمی مسئول مرکز نوآوری و سلامت و اعضای گروه هوشبری در محل مرکز نوآوری و سلامت برگزار شد. این جلسه با محوریت آشنایی دانشجویان جدیدالوروود با رشته هوشبری و انجمن های علمی برگزارشد.
درابتدا اعضای انجمن خود را معرفی کرده و به شرح وظایف خود در زمینه انجمن ها پرداختند.
در ادمه دکترکریمی مسئول مرکز نوآوری و سلامت ضمن خیرمقدم به دانشجویان جدیدالوروود و آرزوی قبولی طاعات و عبادات انجمن های علمی را فضایی جهت ارتقای سطح علمی دانشجویان دانست و انجمن های علمی را به عنوان جمعی متشکل از دانشجویان علاقه مند به فعالیت های علمی و فرهنگی معرفی کرد.
در پایان بهمنی نژاد نماینده فرهنگی و مسئول انجمن ها، حوزه های فعالیتی انجمن های علمی دانشجویی را توضیح داد و در صحبت های خود از برنامه‌های آینده انجمن و برگزاری کارگاه‌های تخصصی خبر داد که به طور خلاصه میتوان به :برپایی کارگاه هوش مصنوعی، طرح صدف، برپایی کانون ها در حوزه های محیط زیست، طراحی و نقاشی، سرود و موسیقی، قرآن و عترت، تئاتر و نمایش، کانون خیریه مهر و لبخند، فیلم و عکس، شعر و ادب، خوشنویسی، گردشگری و هلال احمر اشاره کرد. همچنین به سوالات دانشجویان پیرامون انجمن های علمی پاسخ داده شد.
گفتنی است این جلسه پس از صرف افطار پایان یافت.




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 398 بار   |   دفعات چاپ: 96 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت فرهنگی و دانشجویی می باشد.