پیام خود را بنویسید

اخبار : نشست هم اندیشی اعضا شورا صنفی با حضور دکتر گلفیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1401/3/9 | 

به گزارش مفدا گلستان، نشست هم اندیشی با حضور دکتر گلفیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، دکتر حدادی معاون توسعه، دکتر صادقعلی عظیمی معاون فرهنگی و دانشجویی و اعضای شورا صنفی و حامد زاهد مدیر امور دانشجویی روز شنبه مورخ ۷ خرداد ماه ۱۴۰۱ در محل دفتر ریاست دانشگاه با موضوع بررسی دستورالعمل شورای صنفی دانشجویی برگزار شد. در این نشست نمایندگان و فعالان شوراهای صنفی به بیان دغدغه ها، مطالبات و مشکلات خود در حضور رئیس دانشگاه پرداختند.

حامد زاهد ضمن اشاره به جایگاه شورای صنفی و حوزه فعالیت های این شورا اذعان داشت: شورای صنفی یکی از مهم ترین نهاد های دانشجویی در دانشگاه است که هیچ وابستگی سیاسی و تشکلاتی نداشته و  وظیفه اصلی آن پیگیری مطالبات و درخواست های برحق دانشجویان و اعلام این درخواست ها به حوزه مسئولین مربوطه می باشد.

در این نشست اعضا شورا بر لزوم هر چه سریعتر پیگیری مسائل و مشکلات باز سازی و مرمت سلف سرویس دانشگاه تاکید داشتند.

اهم برنامه های به تصویب رسیده در این نشست، خرید ماشین لباسشویی جهت خوابگاه پسران شهیدعلم الهدی، آماده سازی فضا خوابگاهی مناسب برای دانشجویان جدیدالوروود، پیگیری ایجاد نانوایی(لواش و بربری) در مجموعه آموزشی فلسفی، رسیدگی به مشکلات رفاهی رزیدنت ها توسط معاونت آموزشی و معاونت توسعه و نمایندگان رزیدنت ها و اقدام فوری امور قرارداد های معاونت توسعه نسبت به بازگشایی بوفه مجموعه فلسفی بوده است.

سپس در پایان هریک از اعضای حاضر در این نشست نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 326 بار   |   دفعات چاپ: 64 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت فرهنگی و دانشجویی می باشد.