پیام خود را بنویسید

اخبار : نشست هم اندیشی مدیریت امور دانشجویی با دبیران شورای صنفی برگزار گردید

 | تاریخ ارسال: 1401/8/3 | 

نشست هم اندیشی مدیریت امور دانشجویی با دبیران شورای صنفی روز چهارشنبه ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۱ با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی ، رئیس اداره امور فرهنگی،سرپرست اداره امور خوابگاه ها و کارشناسان حوزه دانشجویی با هدف بررسی امور رفاهی و صنفی دانشجویان از ساعت ۱۲ تا ۱۴ در محل دفتر معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار گردید .

در این نشست دکتر عظیمی معاون فرهنگی و دانشجویی ضمن تشکر از همکاری و همراهی اعضای شورای صنفی در راستای شناسایی و رفع مشکلات دانشجویان گفت: استفاده از دیدگاه و سلیقه های مختلف دانشجویان عضو شورای صنفی عامل موثری برای پیشبرد اهداف دانشگاه در زمینه های ارتقا شاخص های رفاهی و صنفی است و معاونت فرهنگی و دنشجویی تلاش خود را برای تحقق خواسته های دانشجویان به کار می گیرد.

دکتر عظیمی همچنین تصریح کرد: شورای صنفی دانشجویان در زمینه پیگیری جهت رفع مشکلات دانشجویان اقدامات قابل قبول دارد و تلاش معاونت بر آن است که با رویکرد تعامل گرایی و افزایش مشارکت دانشجویان موانع و مشکلات را رفع و یا کم نماید .

سید اشکان قدس مفیدی رئیس اداره رفاهی و تغذیه دانشگاه با اشاره به نقاط ضعف و قوت فعالیت ها در حوزه رفاهی اعم از خدمات تغذیه ای ، نقلیه را با توجه به نوع ارائه خدمت که بیشترین مطالبات را در این واحد در بر دارد می بایست به نحو بهینه مدیریت کرد و سیاست اصلی این حوزه را افزایش رفاه دانشجویی با مشارکت و نظر دانشجویان برشمرد .

علی صابر نوچمنی سرپرست ادراه امور خوابگاه ها ، گزارشی اجمالی از روند اقدامات صورت گرفته در خوابگاه ها و نیز برنامه های قابل اجرا در خصوص آماده سازی خوابگاه های استیجاری جدید ارئه نمودند و همچنین در خصوص موارد مطرح شده از سوی دانشجویان در ایم نشست جهت رفع مشکلات آنان قول مساعدت و پیگیری را دادند .

همچنین در این نشست دبیران شورای صنفی به بیان نقطه نظرات و راهکارها و پیشنهادات خود پرداختند و در پایان مقرر گردید به منظور افزایش مهارتهای فردی در راستای استفاده استفاده از کپسول ای آتش نشانی به هنگام بروز حادثه در خوابگاه ها ، هماهنگی های لازم با سازمان آتش نشانی و هلا احمر جهت برگزاری آموزش های لازم به دانشجویان خوابگاهی در دستور کار قرار گیرد. همچنین مصوب شد با توجه به عدم وجود استخر در مجموعه ورزشی امید و نظر به تقاضای دانشجویان دانشگاه در خصوص اختصاص سهمیه بلیط و امکان بهره مندی از امکانان استخرهای شهرستان گرگران مکاتبات لازم با مدیر تربیت بدنی صورت گیرد.

لازم به ذکر است بازدید مستمر کارشناسان بهداشت محیط با هدف ایجاد و حفظ شرایط بهداشتی و بهسازی از جمله برنامه های نمربوط به نظافت خوابگاه ها ، ضد عفونی روزانه ،سمپاشی های دوره ی اماکن مورد استفاده دانشجویان جهت کاهش حشرات و جوندگان در فاضلاب ها و مواردی دیگر در دستور کار پیگیری و اقدام قرار گرفت .




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 141 بار   |   دفعات چاپ: 40 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت فرهنگی و دانشجویی می باشد.