پیام خود را بنویسید

اخبار : اردوی جهادی درمانی دانشجویان دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در کوی عرفان گرگان بر پاشد

 | تاریخ ارسال: 1401/8/22 | 

به گزارش مفدا گلستان ، اردوی جهادی درمانی دانشجویان دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در کوی عرفان گرگان در روزهای پنجشنبه و جمعه، ۱۹ و ۲۰ آبان ماه برگزار شد.اردوی جهادی دندان‌پزشکی با ارائه‌ی خدمات رایگان به بیش از ۷۰۰ نفر از اهالی کوی عرفان شهر گرگان برگزار شد. این اردو با همکاری دانشکده دندان‌پزشکی، معاونت فرهنگی و دانشجویی و گروه جهادی دانشجویی رویش بر پاشد.
گفتنی است در این اردوی دو روزه، گروهی متشکل از ۵۰ نفر از دانشجویان رشته دندانپزشکی و تعداد ۵ نفر از اساتید هیأت علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه به ارائه خدمات از جمله معاینه و غربالگری، کشیدن دندان، آموزش بهداشت دهان و دندان به تعداد ۷۰۰ نفر از اهالی کوی عرفان شهر گرگان به صورت رایگان پرداختند و تعدادی از بیماران نیازمند خدمات تخصصی (جراحی، ترمیم و جرمگیری) نیز به دانشکده دندانپزشکی دانشگاه ارجاع داده شدند.
لازم به ذکر است در این اردوی جهادی، دکتر ملازم رئیس دانشکده دندانپزشکی، دکتر احمدی نیا، دکتر نقوی الحسینی، دکتر باقری مقدم و دکتر مرتضوی از اعضاء هیأت علمی دانشگاه حضور داشتند.
گفتنی است، در حاشیه این اردوی جهادی ضمن پایش و ارائه آموزش های بهداشتی از جمله بهداشت فردی، دهان و دندان و خود مراقبتی، تعداد ۲۰۰ عدد مسواک رایگان همراه با آموزش نیز در بین کودکان آن منطقه توزیع شد.
در جریان برگزاری این اردوی جهادی، دکتر منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، حسینی مسئول قرارگاه گروه های جهادی استان از خدمات ارائه شده در این اردو بازدید کرده و از مسئولین، اساتید و دانشجویان حاضر در اردو تقدیر و تشکر کردند.
این گروه جهادی بر اساس نیاز سنجی و شناسایی مناطق کمتر برخوردار استان گلستان بصورت مستمر به ارائه خدمات درمانی دندانپزشکی می پردازند.

 

 اردوی جهادی درمانی دانشجویان دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در کوی عرفان گرگان بر پاشد

 اردوی جهادی درمانی دانشجویان دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در کوی عرفان گرگان بر پاشد

 اردوی جهادی درمانی دانشجویان دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در کوی عرفان گرگان بر پاشد




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 246 بار   |   دفعات چاپ: 40 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت فرهنگی و دانشجویی می باشد.