پیام خود را بنویسید

اخبار : از معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به مناسبت روز پزشک توسط مشاور امور ایثارگران دانشگاه تجلیل شد

 | تاریخ ارسال: 1402/6/4 | 
به مناسبت گرامیداشت روز پزشک از دکتر صادقعلی عظیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه توسط ترشیزی مشاور امور ایثارگران دانشگاه، حسینی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی با اهداء لوح سپاس و هدیه ای تجلیل بعمل آمد.

دکتر صادقعلی عظیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در سخنانی یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت را گرامی داشت و این معاونت را یک خانواده خواند و گفت: غیر از این مقوله در ذهن و عملکرد اینجانب نیست. در این راستا باید با تأسی و کمک گرفتن از روح شهدا حول محور سلامت افراد گام برداریم که مبادا دچار غفلت و لغزش شویم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در ادامه ولایتمداری را جزو لاینفک زندگی فردی و اجتماعی دانست و با اشاره به حدیثی از امام صادق علیه السلام خاطر نشان کرد: لازم است مردم را با عملکردمان به سمت ارزشهای دینی سوق دهیم.

در ادامه حامد زاهد مدیر امور دانشجویی دانشگاه صداقت، ولایتمداری را جزو شاخصه های دکتر عظیمی معرفی کرد و برای وی آرزوی صحت و سلامتی نمود.

در پایان از دکتر صادقعلی عظیمی به پاس زحمات و تلاشهای مدبرانه و دلسوزانه اش با اهداء لوح سپاس و هدیه ای تقدیر و تشکر به عمل آمد.
 









CAPTCHA

دفعات مشاهده: 130 بار   |   دفعات چاپ: 29 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت فرهنگی و دانشجویی می باشد.