پیام خود را بنویسید

اخبار : جلسه تکریم و معارفه مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه و جلسه شورای مدیران برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1402/11/8 | 

جلسه تکریم و معارفه مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و مدیران معاون فرهنگی و دانشجویی شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار گردید.در این جلسه دکتر عظیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ضمن تبریک به مناسبت ایام و ولادت حضرت علی علیه السلام گفت: زمان زودگذر است و باید در تمامی اوقات در زمان و فضایی که در اختیار ما قرار داده شده است نهایت استفاده و بهره را ببریم و در واقع تمام تلاشمان را برای انجام وظایف بکار بندیم. در حقیقت شاخص سنجش و عملکرد در هر حوزه وجود دارد و فعالیت همگی بر همان طبق سنجیده میشود. هر لحظه که فعالیت فرهنگی انجام میدیم در حقیقت همان لحظه هدایت ماست.

وی ادامه داد : بسیاری از فعالیت های فرهنگی که به همت شورای فرهنگی دانشگاه صورت می گیرد اگر در زمانش انجام نشود دیگر فایده ای ندارد. مثلا مساله انتخابات موضوع مورد بحث و جنجالی در کشور ماست و دشمن چشم طمع به همت و اتحاد مردم ایران دارد . در واقع آرایش جنگی دشمن در جهت تحقق "نه به انتخابات " است و عملا دارند کار می کنند و فعالیت می کنند .دشمن می داند که توان جمهوری اسلامی چه از حیطه نظامی چه در حیطه سلامت و ... بسیار بالاست. باید برای نگهداری نخبه ها تلاش داشته باشیم.امید است برنامه هایی که در پیش داریم بتواند به نحو احسن در حیطه استانی و مراکز درمانی و پزشکی به انجام برسانیم.وی در پایان سخنانش از زحمات دکتر معصومه محمد رحیمی مدیر سابق امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه تقدیر و تشکر کرد .

در ادامه دکتر معصومه محمد رحیمی ضمن گرامیداشت میلاد حضرت علی علیه السلام و روز پدر و تقارن این روز با مراسم تکریم و معارفه به بیان فرازی از جملات گهر بار مولای متقیان علی علیه السلام از کتاب ارزشمند نهج البلاغه در خصوص مدیریت و تدبیر پرداخت و گفت :تلاش مدیران گذشته قطعا توانسته تاثیر بسزایی در آموخته های مدیریتی کنونی داشته باشد. تمام تلاش حیطه فرهنگی را منوط به فرهنگی و دانشجویی ندانیم و ارتباط با ارگان ها و نهاد های دیگر دانشگاهی و استانی بر غنای فعالیتهای ما خواهند افزود. وی ادامه داد :نگاه علمی به مقولات فرهنگی یکی از نگرش های مدیریتی در حوزه معاونت فرهنگی بود و توانستیم فرهنگ را از ساختار عامه و عادی خود در بیاوریم تلاش و همیشه سعی بر این بوده است که در کار و فعالیت خود اینده نگر باشیم .

دکتر علی محمد حیدر سرلک مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه نیز در ادامه خاطر نشان کرد :ان شالله بتوانیم در این مسیر به نحو احسن وظایف خودمان را انجام دهیم. ما هم اکنون در ابتدای راه هستیم و امید است بتوانیم در راه ارتقا و غنای کار فرهنگی کوشا و موفق باشیم. هر کدام از مدیران معاونت نیز مراتب تقدیر خود را از دکتر معصومه محمد رحیمی بیان داشتند و در پایان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر معصومه محمد رحیمی در مدت فعالیت خود به عنوان مدیر امور فرهنگی، دکترعلی محمد حیدر سرلک به عنوان مدیر جدید امور فرهنگی و وفق برنامه معرفی شد.

 






CAPTCHA

دفعات مشاهده: 114 بار   |   دفعات چاپ: 19 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت فرهنگی و دانشجویی می باشد.