پیام خود را بنویسید

اخبار : مراسم یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان در دانشگاه برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1403/2/18 | 

مراسم یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور خانواده ی شهدا ، جمعی از مسئولین دانشگاه ،کارکنان و دانشجویان در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده پزشکی دانشگاه برگزار گردید .

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گشت و سپس دکتر صادقعلی عظیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ضمن خوشامد گویی به شرکت کنندگان در این مراسم و خانواده های شهدا یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و در خصوص حوادث اخیر در کشورهای اروپایی و اوضاع فلسطین و غزه گفت: ما تا پای جان زیر سایه حضرت ولیعصر از کشورهای مظلوم دنیا خصوصا غزه حمایت میکنیم .
وی افزود : ایده و آرمان های انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت برگرفته از آرمان ها و اهداف اسلام ناب محمدی است . اگر وعده صادق خدا از دست سپاه بیرون نمیامد مشخص نمیشد چگونه دشمنان دستشان در دستان یکدیگر است . دشمنی نسل کشی را در برنامه خود دارد قطعا خوار و ذلیل خواهد شد .

در ادامه مسعود جعفری از همراهان و همرزمان شهدای مدافع حرم به روایتگری و خاطره گویی از حال و هوای دوران رزم شهدا و بازگویی خاطرات خانواده های آن شهدای بزرگوار پرداخت .

در ادامه اشعاری در وصف شهدا و دوران جنگ با بیان شیوای شاعر علیرضا ابری خوانده شد . این مراسم با قرائت متن ادبی و خاطره گویی توسط فرزند شهید تولی ادامه یافت و در پایان شرکت کنندگان با حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه و قرائت فاتحه یاد و خاطره ی آن شهدا را گرامی داشتند .
 









































CAPTCHA

دفعات مشاهده: 58 بار   |   دفعات چاپ: 12 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت فرهنگی و دانشجویی می باشد.