پیام خود را بنویسید

اخبار : برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر و دهه کرامت

 | تاریخ ارسال: 1403/2/26 | 

به همت امور بانوان و خانواده دانشگاه و شورای فرهنگی دانشگاه، جشن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر و دهه کرامت باحضور دکتر زهرا میرزایی استاد دانشگاه تهران و پژوهشگر حوزه مطالعات زن و خانواده روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده پزشکی برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آباتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و سپس دکتر کاووسی مسئول امور بانوان و خانواده دانشگاه ضمن خیر مقدم از حضور شرکت کنندگان خصوصا دانشجویان گرامی به بیان پاره ای از فضایل و مناقب حضرت فاطمه معصومه پرداخت و گفت: آن بانوی بزرگوار محل رجوع بسیاری از بزرگان و سردمداران علم و دانش بود و دلیل بزرگی و منشا توجه ایشان همین درجه والای علم و دانش آن بانوی همام بود . وی در ادامه گفت آن حضرت از چنان شخصیتی برخوردار بودن که هیچ کم کفوی برای ایشان در آن زمان وجود نداشته است .

در این مراسم دکتر زهرا میرزایی استاد دانشگاه تهران و پژوهشگر حوزه زن و خانواده هم به بیان صفات و ویژگی های حضرت معصومه پرداختند و گفتند زنان و دختران دارای روحیه انعطاف پذیری و لطیفی بوده و هستند . طوری که در بسیاری از جاها مقام معظم رهبری در سخنانشان فرمودند زنان و دختران ایرانی منشا بسیاری از تحولات در تاریخ و انقلابات بزرگ بودند . وی در ادامه در خصوص حضور زنان و دختران در فضاهای اجتماعی مطالبی بیان کرد و گفت زنان و دختران نباید از فعالیتهای اجتماعی محروم بمانند .

این مراسم با پخش کلیپ ،اجرای مسابقه و استند آپ کمدی ادامه یافت و در پایان به شرکت کنندگانی که دارای اسم معصومه و رضا به قید قرعه جوایزی اهدا شد .




















 




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 157 بار   |   دفعات چاپ: 26 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت فرهنگی و دانشجویی می باشد.